hunddagboken

Alla inlägg under december 2010

Lek

Av Cissi ♡ - 31 december 2010 14:59

Nu ska jag starta en liten lek som går till så här.Jag skriver ett ord och ni fortsätter med ett ord fast på sista bokstaven av mitt ord t.exn glass saab banan och så vidare.  


Jag börjar med FOTBOLL  

Av Cissi ♡ - 16 december 2010 08:21

Hej igen jag vet att jag inte har varit inne på länge men jag har inget inernett hemma så jag kan inte blogga hemma.

I går var jag med Ida och Carro jag följde med dom till stallet jag fick rida och vi hoppade det var jätte kul förutom att jag kunde i början inte hitta takten i traven och sen kunde jag inte få i gång hästen i galopp men till slut fick jag fram hästen i galopp vi och vi hoppade hinder jag rev inget hinder men jag var på väg att göra men jag klarade mig hihi.Vi travade över bommar först sen hoppade vi över kors i trav.Kram Cissi  

Av Cissi ♡ - 13 december 2010 19:35

Jippie jag fick sjunga över stämma i lördags jag var och lussa i dag också och jag fick sjunga över stämma i gen hihi. Vi fick peppar kakor och bullar till fika för att vi hade varit så duktiga.

Jag har haft en rolig dag i dag men jag behövde sluta tidigare på idrotten och det var inte kul. Jag tyckte om att spela plint fotboll jag var den enda tjejen som fick skuta på bollen ingen annan tjej i mitt lag kunde skuta på den.haha jag är bäst       på onsdag så ska jag med carro och ida till hamre stallet och jag ska få rida vi ska hoppa det ska bli jätte kul   

Av Cissi ♡ - 10 december 2010 15:43

Hej i gen jag sitter just nu och väntar in tiden ska snart åka på kören och kolla vilken plats jag får i lucia tåget.

Jag ska ha ett levande ljus på uppvisningen på lördag.

Och jag kanke ska få sjunga över stämma.=) jippi det vill jag jätte gärna göra hihi   

Av Cissi ♡ - 10 december 2010 10:02

hej allihopa i dag ska jag skriva om vad jag gjorde i  går. Jag var på stallet med Caroline. jag borstade Drutten medans hon borstade Speicin sin sköt häst och sen gick vi och åt mellis.  

Av Cissi ♡ - 9 december 2010 13:34

VÅGA VÄGRA FACEBOOK!!!!!!!!!!!!

Av Cissi ♡ - 8 december 2010 13:06

jag ska fixa lite bilder men har inte hunnit.

  

Av Cissi ♡ - 8 december 2010 12:08

Hej den här bloggen kommer att handla om hundar  

Jag är en glad tjej på 12 vårar.

Jag älskar hundar och hästar och har nästan en egen hund det är min morfars men jag tar hand om henne varje helg och i bland veckodagarna.

Jag rider just nu på ängsö men kommer kanke att börja på hamre men jag vet inte riktigt för att det är svårt att sluta på ängsö.

Jag har ridit där i 4 år.

Och är stallfia varanan söndag.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Klockan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mitt bloggande är det bra eller dåligt???
 Super bra
 Jätte bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jätte dålig
 Super dålig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muffin

Mat gärna min hamster Muffin! :)

Mata gärna mina husdjur

Om mig

Jag är en glad tjej på 13 vårar mina favorit djur är häst och hund.Hoppas att du tycker om min blogg.  


Ovido - Quiz & Flashcards