hunddagboken

Alla inlägg under januari 2011

Av Cissi ♡ - 29 januari 2011 11:16

Hej bloggen och alla andra i dag ska jag berätta om en hund som vi har fått låa ev en person som är hunduppfödare.

Delly är en snäll ch pigg liten jack russel terrier.

Hon var hemma hos mig i går och hon ska hem till mig i dag också kl 13.00 och kommer att åka hem kl 17.00 tror jag här ska ni få lite söta bilder på henne            Men jag saknar fortförande Cindy grymt mycket så fort jag ser bilder på henne så börjar jag att gråta saknar dig grymt mycket Cindy

  

Av Cissi ♡ - 27 januari 2011 08:23

nu sitter jag och väntar på att lärarna ska öppna in till klassrummen.

Jag ska till tandläkaren i dag kl 11.35 pappa kommer och hämtar mig kl 11.00

jag ska kolla om jag ska dra ut en till tand eller om jag ska få tandställning eller om jag inte ska göra någonting.

nu har jag inget mer att berätta om så herrå

Av Cissi ♡ - 26 januari 2011 19:30

NU är jag hemma har precis kommit hem jag ska äta snart.

Jag har varit på hamre stallet direkt efter kören jag gick så klart till nisse min favorit ponny på hamre. her inte så mycket mer att berätta nu måste jag äta herrå

Av Cissi ♡ - 26 januari 2011 08:48

Hej just nu sitter jag i skolan och har inget att göra men jag måste snart jobba.

jag vet att det var länge sedan jag skrev ett inläg har liksom inte haft tid och jag har inte orkat.Efter skolna ska jag hem till linda och äta mellan mål sen ska vi till kören.

sen ska jag hemm och äta kvällsmat och sen ska jag sätta mig och titta på ponny akuten på svtplay jag glömde att titta på det i söndags jag var på stallet med ida och carrpo och då glömde jag bort att det var ponny akuten så nu har jag suttit våran boxer på inspelning av ponny akuten vi har en jätte bra boxer som man kan spela in på och man kan spola tillbaka i programen. det är facktiskt ganska praktiskt.Jag länktar til stallet på söndag jag har inte varit på mitt stall på ängsö på två månader oså jag saknar det ganska rejält.det här är mina favorit hästar som jag saknar mest först är det yrja sen skijoni och sist osk       

Det blev ett väldigt långt inlägg jag ska försöka blogg alite mera i dag vi får väl se 

Nej nu måste jag jobba! så herrå

Av Cissi ♡ - 22 januari 2011 19:02

Haha jag har inget att göra men jag har precis kommit hem till Carro jag ska såva hemma hos henne. Men det roliga var att Carro har inte ätit kvällsmat än.Men jag åt kvällsmat kl 17.20 ungefär  har inget skriva om vad vill ni att bloggen ska handla om??


Ja juste jag har ju varit stallfia på hamre för första gången det var roligt och jag har ridit på familje och kompis ridningen det var jätte kul XD XD   



Av Cissi ♡ - 19 januari 2011 10:30

sitter och målar på bilden i skolan vi målar picasso ansikten eller vad det nu heter här ska ni få se den är inte riktigt klar men den är helt frek      haha 

Av Cissi ♡ - 17 januari 2011 20:32

jag fattar verkligen inte att första gången jag var på hamre la jag inte ens märket till Speicin och Drutten men nu är jag typ bara med dom och Nisse när jag är på hamre med Ida och Carro haha    jag gick bara till mazerati med en annan kompis hon var skötare på måna men hon ville vara på mazerati också men det var redan en skötare på mazerati.Men jag fattar inte jag sa inte äns hej till specin och drutten och nu varje gång jag åker till hamre så kollar  jag till  dom. Dom är så grymt söta eller vad tycker ni??? (komentera gärna)   Speicin   Drutten

dom är så grymt söta hihi

Av Cissi ♡ - 17 januari 2011 09:05

Just nu sitter jag i skolan och letar efter fakta om hjärtat vi ska redovisa om det senare men vi måste hitta fakta förs så klart haha det går inte så jätte bra för mig men för dom andra går det bra vet inte riktigt vad jag ska göra    måste gå och jobba nu annars kommer dom anda bli arga på mig  

Presentation

Klockan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mitt bloggande är det bra eller dåligt???
 Super bra
 Jätte bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jätte dålig
 Super dålig

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muffin

Mat gärna min hamster Muffin! :)

Mata gärna mina husdjur

Om mig

Jag är en glad tjej på 13 vårar mina favorit djur är häst och hund.Hoppas att du tycker om min blogg.  


Skapa flashcards