hunddagboken

Alla inlägg under februari 2011

Av Cissi ♡ - 28 februari 2011 15:53

NNNNNEEEEEEJJJJJJJ jag hatar att vara sjuk och jag hade ont i halsen i fredags sen så fick jag mer ont i halsen på lördan och på söndan fick jag ännu ondare och nu ligger jag här i sängen och har tråkigt i gentligen så skulle jag vara hemma hos caroline och hjälpa henne med kaninburen men efter som at jag är sjuk så orkar jag inte gå hem till caroline och mamma tycker att jag skulle vara hemma.


Kram/Cissi

Av Cissi ♡ - 26 februari 2011 09:54

jag hatar när det kommer upp at jag har blivit utloggad jag hade ju skrivit ett riktigt långt inlägg och sen så kommer det upp ett medelande om att jag har blivit utlogad.




   Kram/Cissi

Av Cissi ♡ - 26 februari 2011 09:49

I natt vaknade jag av att jag hade jätte ont i halsen och vet ni vad jag kunde inte somna om sen.Jag vaknade kl 1.30 och sen somnade jag om en kvart sen behövde jag hosta och sen somnade jag om igen och behövde jag hosta jag har hållt på så hela natten och det var jätte jobbigt.Dessutom en gång så hostade jag och då tappade jag andan och kunde inte andas det kändes som jag skulle dö.Man kan tro att det inte är sant men det är det.


Ja ja nu ska jag gå och baka hundkex så herrå


Kram/Cissi

Av Cissi ♡ - 25 februari 2011 22:42

Jag är med och tävlar.var med du också 


Kram/Cissi

Av Cissi ♡ - 25 februari 2011 14:38

hej allihoppa jag vet att jag är väldigt dålig på att blogga men nu ska jag göra det så nu får ni vara nöjda.

Just nu sitter jag och har ont i halsen har svårt att andas och jag dricker en jätte god choklad som jag gjorde carro gjorde en sån i går och då ville jag pröva för att den såg så god ut haha.Min mamma fyllde år i går så jag ger ett stort grattis i efter skott vi ska ha fest i morgon.  jag älskar verkligen fester då får man massa tårtor och massa annat.   nej nu måste jag dricka upp så hej då så länge


kram/cissi

Av Cissi ♡ - 21 februari 2011 08:17

i går var jag på stallet och vi hade teori en halvtimme och sen red vi barbacka.

Jag skulle rida yrja men hon var så stessig så jag skull ebehöva rida med sadel om jag skulle rida henne.Så jag fick rida Embla i stället. Det var jätte roligt.Min ridlärare sa att jag hade en jätte bra sits och ställning när jag rider barbacka.

det var skit kul att rida barbacka.




Kram

/Cissi

Av Cissi ♡ - 19 februari 2011 23:05

kan ni se hunden i bilden. haha hon bara sprang upp och la sig där.

Mamma kom in på rummet och frågade vart är hunden och sen gick hon och leta de efter henne då skrattade jag och sa hon ligger ju där och sen så pekade jag på delly  hahahahahaha     den var bara så skön.



Av Cissi ♡ - 18 februari 2011 20:38

Jag älskar dig Delly jag är jätte glad att vi har fått låna dig jag känner mig trygg med dig.



          


Presentation

Klockan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mitt bloggande är det bra eller dåligt???
 Super bra
 Jätte bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jätte dålig
 Super dålig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muffin

Mat gärna min hamster Muffin! :)

Mata gärna mina husdjur

Om mig

Jag är en glad tjej på 13 vårar mina favorit djur är häst och hund.Hoppas att du tycker om min blogg.  


Skapa flashcards