hunddagboken

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Cissi ♡ - 5 februari 2011 21:07

imorgon ska jag till stallet jippie carro ska följa med och filma mig när jag rider ni kanke kommer att få se lite bilder oc videor vi får väl se.

ja ja men i alla fall jag har fått en ny säng och man kan dra ut en låda som sitter under sängen där kan en kompis sova fett smart det är bara att dra ut lådan sen kan en kompis sova där jag har önskat mig den jätte länge men jag har ju haft den sängen jag har nu men jag har börjat att få ont i ryggen av den madrassen och då sa mamma om vi ska köpa en madrass för 1200 så kan vi lika gärna köpa den där sängen som Cissi velat ha jätte länge.

Sen så ska Delly såva hemma hos oss i dag jippie och sen så ska jag till stallet i morgon bättre en så här kan det inte bli XD

Presentation

Klockan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mitt bloggande är det bra eller dåligt???
 Super bra
 Jätte bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jätte dålig
 Super dålig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muffin

Mat gärna min hamster Muffin! :)

Mata gärna mina husdjur

Om mig

Jag är en glad tjej på 13 vårar mina favorit djur är häst och hund.Hoppas att du tycker om min blogg.  


Ovido - Quiz & Flashcards