hunddagboken

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Cissi ♡ - 9 februari 2011 16:07

hej just nu sitter jag i min nya säng och gör ingenting i gentligen skulle jag ha varit på kören nu men jag fick inte gå för min mamma men nästa vecka kommer jag kören jag vet att ni behöver mig hihi det sista var bara för rolighetens skull.

Jag vet att det var länge sedan som jag bloggade men jag har inte orkat så nu får ni vara glada över att jag bloggade i dag ska ner och städa köket nu jag får 200 kr om jag gör det ordentligt sen är det en annan sak om jag blir klar med det i dag vi får väl se men nu måste jag i alla fall gå så hej då.

Av Cissi ♡ - 9 februari 2011 08:30

mina bästa vänner heter Meduza,Ida,Sara,Caroline och Emma                                                                                                   Caroline                                                              Ida                                                       Meduza  


Sara men hon har ingen blogg.

Emma 

Presentation

Klockan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mitt bloggande är det bra eller dåligt???
 Super bra
 Jätte bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jätte dålig
 Super dålig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muffin

Mat gärna min hamster Muffin! :)

Mata gärna mina husdjur

Om mig

Jag är en glad tjej på 13 vårar mina favorit djur är häst och hund.Hoppas att du tycker om min blogg.  


Ovido - Quiz & Flashcards