hunddagboken

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Cissi ♡ - 20 juni 2011 22:28

Jaha det blev något som vi kunde göra i dag i alla fall XD

Efter att jag hade bloggat gjorde jag ett godis lopp med sip och sap Carros hamstrar.

Sen ringde ida och frågade om vi kunde handla en precent till analotta i dag i stället för i morgon och det kunde vi och vi åkte till hälla och handlade lite olika saker.

sen åkte vi hem och hoppade med ella Carros kanin.
Sen gick vi ut till garaget och byggde hinder Carro byggde ett hinder åt ella och jag byggde ett hinder åt Delly.Sen  nu sitter jag här och bloggar XD 


   

Av Cissi ♡ - 20 juni 2011 12:16

Jag sitter framför min dator nu och har inget att göra kan någon komentera och säga vad jag och Carro kan göra som är kul XD

Tack Tack om ni gör det alltså.     bara en slumpvald bild XD

Presentation

Klockan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mitt bloggande är det bra eller dåligt???
 Super bra
 Jätte bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jätte dålig
 Super dålig

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muffin

Mat gärna min hamster Muffin! :)

Mata gärna mina husdjur

Om mig

Jag är en glad tjej på 13 vårar mina favorit djur är häst och hund.Hoppas att du tycker om min blogg.  


Skapa flashcards