hunddagboken

Alla inlägg under juni 2011

Av Cissi ♡ - 17 juni 2011 22:08

den här låten är bara så bra haha  Kramis Cissi

Av Cissi ♡ - 17 juni 2011 20:13

Hej bloggen nu har jag internett min bror som inte fick ha internett åkte till finåker så då fick jag internett XD så nu kommer jag att kunna blogga på min dator så nu sitter jag hemma hos mig och spelar monopol men bank kort med Carro.

Herrå måste spela XD en bild på spelet det är min storebrors spel XD  Kramis Cissi 


Av Cissi ♡ - 16 juni 2011 07:15

I dag har jag skolavslutning och jag ska sjunga med Ida Carro Emma Medde Linda och några till.Ida ska spela blockflöjt och Linda Keyboard och Medde gitarr.

Nu måste jag gå herrå XD


  Kramis Cissi

Av Cissi ♡ - 15 juni 2011 08:13

inlägget som handlade om stallet och att jag skulle kolla på när Ida och Carro skulle rida skulle igentligen inte komma fören i dag XD hade gjort ett tids inställt inlägg XD


  Kramis Cissi

Av Cissi ♡ - 14 juni 2011 10:00

Hej bloggen just nu sitter jag i basängen på lögarängen med klassen vi är och badar i dag.

Jag svär åp att pontus snart kommer att hoppa på mig han gör det alltid när vi badar med klassen.

En gång frågade han till och med om han fick rida på mina axlar det var lite konstigt jag vet hihi.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva om så herrå.


  Kramis Cissi & Donna  

Av Cissi ♡ - 13 juni 2011 12:07

Hej bloggen har inte haft något internett hemma så just nu sitter jag vid Carros dator och bloggar nu men i alla fall ska till stallet i dag och ta hand om donna världens bästa och sötaste häst (förutom skijoni XD)

kommer att lägga lite tids inställda inlägg så att ni inte tråkar ut er medans jag inte har något internett hemma XD


  Kramis Cissi

Av Cissi ♡ - 13 juni 2011 09:00

I dag ska jag åka till stallet och ta hand om donna XD Ida och Carro ska också med XD.

Sen ska jag kolla på när Ida och Carro rider.

På lördag och söndag är det stallfia sista gången innan hästarna ska på bete.

Kommer inte att få träffa Donna på hela sommaren men om hon ska till vanliga sommarbetet ska jag cyckla och hälsa på det ska Carro och (ida) göra.



  Kramis Cissi & Donna     

Av Cissi ♡ - 10 juni 2011 13:00

hej det här är mitt första tidsinställda inlägg vet inte vilken lektion jag kommer att ha.

Men i alla fall det blev ett litet inlägg kanke inte ett så läsvärdigt inlägg men men XD

Presentation

Klockan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mitt bloggande är det bra eller dåligt???
 Super bra
 Jätte bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jätte dålig
 Super dålig

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muffin

Mat gärna min hamster Muffin! :)

Mata gärna mina husdjur

Om mig

Jag är en glad tjej på 13 vårar mina favorit djur är häst och hund.Hoppas att du tycker om min blogg.  


Ovido - Quiz & Flashcards