hunddagboken

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Cissi ♡ - 12 juli 2011 20:01

Jag sa ju att jag skulle åka och köpa rid byxor eller men nu har jag gjort det Dom blev jätte snygga här kommer en bild på dom XD      

Av Cissi ♡ - 12 juli 2011 19:56

Lite som i går fast vi red i två timmar på sista passet orkar ikke skriva om allt.

Red lilla bäbis så klart XD

Ni vet kanke nu lilla bäbis Skijoni Stora bäbis Donna XD

Vi fick den äckligaste mat rätten gissa vad det var Det var SPAGETTI OCH ..........KÖTFÄRSÅS BBBBBBBBLLLLLLLLLLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ 

Jag ryser av det.

Skijoni lyssnar inte riktigt på skänklarna och då tänkte jag pröva sporar på honom i morgon XD vet ej om det kommer att funka ska fråga Kicki om jag får först XD


 




Av Cissi ♡ - 12 juli 2011 19:28

Ja nu ska jag bäretta om i går jag kom till ridlägret och då sa kicki (läraren) att vi inte skulle bestämma hästar än utan vi skulle ta in alla hästar och när vi hade gjort det så valde vi hästar jag fick min lilla bäbis jag har en liten bäbis Skijoni och en stor bäbis Donna XD Men men.

Sen gjorde vi i ordning hästarna och sen red vi i en timmeXD

När vi var klara så gav vi dom mat och sen åkte vi bil!! Upp till slottet.

Vi fick kyckling spätt med ris och jordnöts sås och jag tålde så klart inte såsenXD

Danni Evelinas kusin smakade såsen och det var då hon märkte att det var nätter i såsen hon är allergisk mot nötter och det var inte så bra att hon åt det men det var så lite så hon dog inte hon lever nu i alla fall XD

När vi kom hemm så gjorde vi i orning hästarna och red ut en timme skijoni bockade så mycket så jag höll på att trilla av men jag sat kvar som tur va har alldrig i mitt liv trillat av. sen åt vi mellan mål och hade teori om hästens atanomi (stavning?) 

Sen var dagen slut.


Vi va bara fem tjejer vi red Skijoni<3 det var jag ,Praut red Danny,Vargur red Evelina,Drott red Emmy och Yrja red Mikaela

Fast hon tyckte att hon sprang bara med henne så hon ska rida askur i morgon alltså i dag XD Hon blev förälskad i honom 

 

Presentation

Klockan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mitt bloggande är det bra eller dåligt???
 Super bra
 Jätte bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jätte dålig
 Super dålig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muffin

Mat gärna min hamster Muffin! :)

Mata gärna mina husdjur

Om mig

Jag är en glad tjej på 13 vårar mina favorit djur är häst och hund.Hoppas att du tycker om min blogg.  


Ovido - Quiz & Flashcards