hunddagboken

Alla inlägg under juli 2011

Av Cissi ♡ - 12 juli 2011 19:28

Ja nu ska jag bäretta om i går jag kom till ridlägret och då sa kicki (läraren) att vi inte skulle bestämma hästar än utan vi skulle ta in alla hästar och när vi hade gjort det så valde vi hästar jag fick min lilla bäbis jag har en liten bäbis Skijoni och en stor bäbis Donna XD Men men.

Sen gjorde vi i ordning hästarna och sen red vi i en timmeXD

När vi var klara så gav vi dom mat och sen åkte vi bil!! Upp till slottet.

Vi fick kyckling spätt med ris och jordnöts sås och jag tålde så klart inte såsenXD

Danni Evelinas kusin smakade såsen och det var då hon märkte att det var nätter i såsen hon är allergisk mot nötter och det var inte så bra att hon åt det men det var så lite så hon dog inte hon lever nu i alla fall XD

När vi kom hemm så gjorde vi i orning hästarna och red ut en timme skijoni bockade så mycket så jag höll på att trilla av men jag sat kvar som tur va har alldrig i mitt liv trillat av. sen åt vi mellan mål och hade teori om hästens atanomi (stavning?) 

Sen var dagen slut.


Vi va bara fem tjejer vi red Skijoni<3 det var jag ,Praut red Danny,Vargur red Evelina,Drott red Emmy och Yrja red Mikaela

Fast hon tyckte att hon sprang bara med henne så hon ska rida askur i morgon alltså i dag XD Hon blev förälskad i honom 

 

Av Cissi ♡ - 11 juli 2011 23:04

Jag kommer at skriva ut värderingen i morgon tror jag ska leta efter ett par nya rid byxor på hööks nu för det har gått ett jätte stort hål i byxan och en massa små hål över allt XD Ses   

Av Cissi ♡ - 11 juli 2011 11:45

promenerar nu till slottet för att käka lunch är framme kl 12 typ det är då vi ska äta i alla fall XD


Vet ej vad det ska bli men hoppas på något gott XD

Ska rida ett till pass sen men det kommer i kväll hur det gick XD


Skriver mer om dagen när jag kommer hem 


Ja juste jag ska kanke förbi min medryttar häst hemma hos morfar i dag efter ridlägret sat det kanke dröjer förns jag skriver vad som har hänt XD


 




Av Cissi ♡ - 11 juli 2011 11:30

Nu startar jag den här veckans Blogg om ni vill vara med måste ni komentera så lotar jag den här gången XD



 

Av Cissi ♡ - 11 juli 2011 09:00

Nu är jag nog framme på ängsö och väntar på att få min häst tror att det blir skijoni hoppas hoppas annars vill jag inte rida XD Jag har önskat honom så det är 98% säkert XD


 

Av Cissi ♡ - 10 juli 2011 22:04

Det här blev veckans blogg XD

   Rebbiis blogg XD

Hon var först på att komentera XD


Länk:http://www.rebbii.bloggplatsen.se



   

Av Cissi ♡ - 10 juli 2011 00:28

Som vet vad jag ska göra på måndag och tisdag onsdag torsdag och sist men inte minst fredag???????


Carro får ikke svara hon vet!!!!!!!

Om du vågar komentera då händer något du ska få se XDXD

Bjuder på denna bild bara för att det är alltid roligare med en bild i inläget    Det är Carolina XD XD

 

Av Cissi ♡ - 10 juli 2011 00:24

ingen som ville vara med i veckans blogg?????

Ni har till kl18.00 på er tills i morgon samt i dag efter som at klockan är över tolv XD om ni vill vara med såklart


 

Presentation

Klockan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mitt bloggande är det bra eller dåligt???
 Super bra
 Jätte bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jätte dålig
 Super dålig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muffin

Mat gärna min hamster Muffin! :)

Mata gärna mina husdjur

Om mig

Jag är en glad tjej på 13 vårar mina favorit djur är häst och hund.Hoppas att du tycker om min blogg.  


Ovido - Quiz & Flashcards