hunddagboken

Alla inlägg under augusti 2011

Av Cissi ♡ - 31 augusti 2011 12:45

I dag ska jag rida på hamre det ska bli gätte kul men jag vill rida Clover men vet ej om jag får det 

   

Av Cissi ♡ - 30 augusti 2011 11:15

Idag efter skolan ska jag åka till mewor och rida honom efter det ska jag 

åka till ängsö  och kolla på när mamma rider vet ej vilken häst hon kommer att få 

men när jag kommer hem efter skolan så ska jag göra en matlåda sen kommer morfar och hämtar mig sen åker vi till mewor

 

Av Cissi ♡ - 29 augusti 2011 15:27

Hahaha det här har varit en av de bästa tyska lektionerna 

min tyska lärare frågade om vi ville köra en tävling på våra glosor och det ville vi och mitt lag vann och vi skulle få godis nästa lektion och det är i morgon vet ej om det kommer att bli på måndag eller tordag XD

Så det hela roliga va att vi skulle få godis av våran lärare 

 

Av Cissi ♡ - 26 augusti 2011 16:45

Nu ska vi snart ha film kväll hemma hos Carro

Vi ska äta Tacos och sen ska vi titta på film 

Vet ej vilken film vi ska titta på bara för att hon har sagt att det ska bli en överaskning

Vi väntar på att agnes ska komma XD

   Kram Cissi Ida Carro

Av Cissi ♡ - 26 augusti 2011 14:51

Nu ska jag berätta om klo klippningen på Delly 

Vi klipper klorna på Delly varje vecka för att dom inte ska hinna bli långa

Vet att det låter konstigt I bland klipper vi bara varannan vecka

Just nu klipper vi även bort allt hår melan trampytorna på henne efter som att hon har sår där och hon kliar inte lika mycket när vi har klippt bortdet


 

Av Cissi ♡ - 24 augusti 2011 12:30

Nu har jag blivit fotad

det var nog inte så mycket mera haha

  Bjuder på denna bild 

 

Av Cissi ♡ - 24 augusti 2011 10:27

Just nu sitter jag i skolan och nördar jag väntar på att få bi fotograferad till en katalog som 6 och 7 får när dom börjar ny skola.

har jätte tråkigt

Glöm inte at kolla in på kaninklubbens blogg ^^


  http://kaninkompisarnasklubb.blogg.se/


 

Av Cissi ♡ - 23 augusti 2011 13:00

Idag ska jag till Mewor och rida honom jag hade tänkt öva lite mera på traven och sen öva på att byta gallop medans vi galloperar han kunde lite grann förra veckan 

Sen vad jag ska göra mera vet jag inte

 

Presentation

Klockan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mitt bloggande är det bra eller dåligt???
 Super bra
 Jätte bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jätte dålig
 Super dålig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muffin

Mat gärna min hamster Muffin! :)

Mata gärna mina husdjur

Om mig

Jag är en glad tjej på 13 vårar mina favorit djur är häst och hund.Hoppas att du tycker om min blogg.  


Ovido - Quiz & Flashcards