hunddagboken

Alla inlägg under maj 2012

Av Cissi ♡ - 25 maj 2012 20:13

Hej hej 

Detta inlägg är tilägnat till alla mina kompisar som ska på övernattningen på hamre imorgon.

Jag kommer inte att komma efter som att jag vill se på eurovision song contest  vet ej hur det stavas :)

Måste ju vara hemma och heja på Sverige och Irland och sen tänker jag fackrtist heja på ett till land för att jag tyckte att deras låt var bra och det är Noge :)

Men nu vet ni att jag inte kommer imorgon kväll :)


// Cissi

Av Cissi ♡ - 24 maj 2012 22:01

Mewor ska avlivas efter sommaren så att vi kommer att ta av honom skorna så kommer han få gå barota och få mycket kärlek och gräs.

Jag kommer sakna dig.

Du är den snällaste hästen jag har träffat, du kan stå lös i stallgången utan att gå och allt.

Kommer sakna dig så mycket :( Sitter nästan och gråter när jag skriver det här.

       

Vi fick bara ett år tillsammans.Jag kom till dig i slutet av sommaren 2011 och måste nu lämna dig i slutet av sommaren 2012

Och då är det för alltid :(


//Cissi

Av Cissi ♡ - 24 maj 2012 21:57






Nu ska jag berätta dom där fem sakerna om mig :)


1. Jag är väldigt envis.

2. Jag är enormt lat när det gäller.

3. Jag är mörk rädd.

4. Jag sover med gosedjur.

5. Jag kan bli irriterar lätt.



Dag 1 - 5 saker som få vet om mig.

Dag 2 - En barndomnvän.
Dag 3- Något älskvärt.
Dag 4 - Senaste låten jag lyssnade på.
Dag 5 - Någon/Något jag saknar.

Dag 6 - En bild sen förra sommaren.
Dag 7 - En resa jag minns.
Dag 8 - Något jag vill lära mig.
Dag 9 - 20 saker jag vill göra innan jag dör.
Dag 10 - Två saker jag är extra nöjd övre att jag köpte (inom 3 månader)
Dag 11 - Mitt motto i bloggadet.
Dag 12 - 4 hemsidor jag är inne på ofta.
Dag 13 - 2 bloggar jag läser varje dag.
Dag 14 - Mina tre bästa filmer.
Dag 15 - Saker jag blir upprörd på.
Dag 16 - Något jag borde göra oftare.
Dag 17 - Mina rädslor.
Dag 18 - Min favorit årstid, varför? några bilder från årstiden som jag tagit.
Dag 19 - Favoritskor + bild.
Dag 20 - Betydelse av mitt bloggnamn.
Dag 21 - En bild du tagit som du anser är ”konstnärlig”.
Dag 22 - En ovana som du önskar att du inte hade.
Dag 23 - När och varför började du blogga?
Dag 24 - Smeknamn du har, och varför du har dom.
Dag 25 - Vad gör dig annorlunda ifrån alla andra?
Dag 26 - Varför gör du denna 30-dagars utmaning?
Dag 27 - Det här hade jag på mig idag.
Dag 28 - Om din bästa vän.
Dag 29 - En sport jag går i.
Dag 30 - Mina nagellack.


// Cissi

Av Cissi ♡ - 23 maj 2012 21:39

Dag 1 - 5 saker som få vet om mig.

Dag 2 - En barndomnvän.
Dag 3- Något älskvärt.
Dag 4 - Senaste låten jag lyssnade på.
Dag 5 - Någon/Något jag saknar.

Dag 6 - En bild sen förra sommaren.
Dag 7 - En resa jag minns.
Dag 8 - Något jag vill lära mig.
Dag 9 - 20 saker jag vill göra innan jag dör.
Dag 10 - Två saker jag är extra nöjd övre att jag köpte (inom 3 månader)
Dag 11 - Mitt motto i bloggadet.
Dag 12 - 4 hemsidor jag är inne på ofta.
Dag 13 - 2 bloggar jag läser varje dag.
Dag 14 - Mina tre bästa filmer.
Dag 15 - Saker jag blir upprörd på.
Dag 16 - Något jag borde göra oftare.
Dag 17 - Mina rädslor.
Dag 18 - Min favorit årstid, varför? några bilder från årstiden som jag tagit.
Dag 19 - Favoritskor + bild.
Dag 20 - Betydelse av mitt bloggnamn.
Dag 21 - En bild du tagit som du anser är ”konstnärlig”.
Dag 22 - En ovana som du önskar att du inte hade.
Dag 23 - När och varför började du blogga?
Dag 24 - Smeknamn du har, och varför du har dom.
Dag 25 - Vad gör dig annorlunda ifrån alla andra?
Dag 26 - Varför gör du denna 30-dagars utmaning?
Dag 27 - Det här hade jag på mig idag.
Dag 28 - Om din bästa vän.
Dag 29 - En sport jag går i.
Dag 30 - Mina nagellack.


// Cissi

Av Cissi ♡ - 20 maj 2012 15:03

Haha det där kanske var lite skummt.

Men iallafall det roliga som är det är den att Märta ska få följa med oss hem :)

Vi ska få ha henne till midsommarafton troligt vis om allt går bra :)

 

// Cissi

Av Cissi ♡ - 18 maj 2012 16:34

Nu har jag snart varit här nere i Ödeshög i en dag :) 

Jag har haft Märta och Doris i husvagnen,Märta såv i min säng.

Men det lilla tråkiga som är det är den att Doris äga tror att hon kanske är på väg att bli blind i höra öga.

Men vi får ju hålla tummarna på att hon inte blir det visserligen är hon gammal men ändå :)

Har gjort en liten film nyss om henne söga men jag har inte orkat ladda in den men den kommer så småning om :)

Slänger in en bild på Delly för tre veckor sedan :)

 
// Cissi

Av Cissi ♡ - 17 maj 2012 09:59

Nu så ska jag bara packa klart det sista och sen så ska jag äta frukost sen åker vi :) 

Det värkar så som om ingen vill ha några bilder efter som att det är ingen som kommenterat och sagt den.

Så nu blir den inga bilder för en men för mig :)

 

Gammal bild på Delly till vänster Märta i mitten och Doris till höger.


// Cissi

Av Cissi ♡ - 15 maj 2012 15:29

Nu sak jag bara äta upp min glass som jag nyss köpte sen drar jag till stallet :)

Bild på den här haha

Jag har inte öppnat den än XD

Slänger in en film på när jag öppnar den XD


  


 

// Cissi

Presentation

Klockan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mitt bloggande är det bra eller dåligt???
 Super bra
 Jätte bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jätte dålig
 Super dålig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muffin

Mat gärna min hamster Muffin! :)

Mata gärna mina husdjur

Om mig

Jag är en glad tjej på 13 vårar mina favorit djur är häst och hund.Hoppas att du tycker om min blogg.  


Ovido - Quiz & Flashcards