hunddagboken

Alla inlägg under maj 2012

Av Cissi ♡ - 15 maj 2012 15:13

jag har inte bloggat pga att jag har haft fullt upp och har inte haft tiden att logga in här :) Men idag ska jag till Mewor som vanligt och sen ska jag hem och paka lite kläder till husvagnen.

Vi drar på torsdag och hälsar på Märta och Doris och deras kompisar :) 

Så om ni vill ha bilder på hur dom serut idag allts i nuet så måse ni kommentera annars blir det inga bilder :)

slänger in en bild på Mewor :)


// Cissi

Av Cissi ♡ - 12 maj 2012 19:00

Här kommer lite bilder fårn när jag var ute med Mewor i tisdags och betade :)

         



// Cissi  

Av Cissi ♡ - 12 maj 2012 16:56

Nu sak jag åka och fira min mamas kompis barn så jag kommer inte att blogga så mycket här idag :(

Men jag ska försöka fixa något tidsinställt :)


// Cissi

Av Cissi ♡ - 11 maj 2012 23:21

Så nu har jag fixar det nya utseendet :) 

Vad tycker just du om utseendet?

 

// Cissi

Av Cissi ♡ - 11 maj 2012 14:11

ni kanske har märkt att jag håller på att renovera lite här på blogen så snart kommer det upp en ny design :)

// Cissi

Av Cissi ♡ - 10 maj 2012 19:00

Visste ni att Ängsö har fått två nya hästar :) 

Men dom kommer inte att börja gå lektion förns det har blivit ägar byte i juni :)

Dom heter David och Spök en kille och en tjej.

Det passar ju att en heter spök efter som att det spökar ju ute på ängsö samt är känd för att det ska spöka :)

// Cissi

Av Cissi ♡ - 10 maj 2012 16:58

Ska ladda in lite nya bilder från min kamera så att det inte blir så tråkigt :)

Föresten på söndag åker jag till Ängsö och är med på en tur :)

Haha samt kommer att jobb på en tur och hjälpa all people att sadla och tränsa lite sådär :)

Sen ska jag ju rida också :)

// Cissi

Av Cissi ♡ - 10 maj 2012 13:00

om ni vill ha mera information om ängsö islandstarnas ridskola 

Så kan ni klicka här.

Så kan ni läsa om varje häst :)


// Cissi


Presentation

Klockan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mitt bloggande är det bra eller dåligt???
 Super bra
 Jätte bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jätte dålig
 Super dålig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muffin

Mat gärna min hamster Muffin! :)

Mata gärna mina husdjur

Om mig

Jag är en glad tjej på 13 vårar mina favorit djur är häst och hund.Hoppas att du tycker om min blogg.  


Skapa flashcards