hunddagboken

Alla inlägg under november 2012

Av Cissi ♡ - 30 november 2012 14:45

Jaha! Nu sitter jag här as taggad typ xD  

Jag ska till globen horse schow ikväll :) 

Eller ja jag ska dit innan. Ska gå runt och kolla upp vad jag är på för plats xD 

Nej men ni fattar ^^

 

Länk!


// Cissi =) 

Av Cissi ♡ - 30 november 2012 13:56

Har slutat skolan för dagen nu :) 

rätt skönt att facktist ha gjort det förbaskade matte provet nu =) 

Jag fick ett C på matten :/ Inte så jätte bra men ändå bra tycker jag ^^


  

haha mobba inte mina poäng xD (hatar matte)


// Cissi


Av Cissi ♡ - 29 november 2012 19:30

Jaha idag blir det mera plugg :( min uppdatering här på bloggen kommer nog inte att vara den bästa rästen av dagen. 

Efter som att jag ska plugga livet nu så att jag inte sumpar proven imorrn :) 

Vi ses! :D

 

Länk!

// Cissi =) 

Av Cissi ♡ - 29 november 2012 16:23


// Cissi =)

Av Cissi ♡ - 29 november 2012 15:00

Blev ingen ridning igår efter som att jag har så j*vla ont i halsen. 

Ville hellre vara hemma från ridningen igår och hoppas att det blir bättre av att jag tar det lungt istället för att dra ut i kylan. Dessutom vet jag inte om det har gått att rida igår efter som att det var ju en vit backe vi hade. Jag hade inga Broddar att gräppa och är rädd att det blir halt.. Men jag vet inte om det blir så halt av snö ^^

 

Länk


// Cissi =)

Av Cissi ♡ - 29 november 2012 10:15

Skönaste bilden på länge ^^

 


// Cissi =)

Av Cissi ♡ - 28 november 2012 22:10

Fan vad jag hatar Tyska!


Jag har kommit på att tyska är fan det jobbigaste och tråkigaste ämnet i skolan förutom Engelska!

Jag pluggar och pluggar men inget fastnar jag fattar inte :/ 

Någon som har bra tips på att få saker att fastna i hjärnan? 

Dessutom sitter jag och räknar matte intför matte provet på fredag :( 

Känn som att jag kommer sumpa allt på fredag :( 


 

Länk till bilden hittar nu HÄR!


// Cissi =)

Av Cissi ♡ - 28 november 2012 18:02

Nu ska jag plugga! ses senare i kväll! :D 

slänger in en bild på en konsenterrad jag uppe på hästryggen :D

 

// Cissi =)

Presentation

Klockan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mitt bloggande är det bra eller dåligt???
 Super bra
 Jätte bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jätte dålig
 Super dålig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muffin

Mat gärna min hamster Muffin! :)

Mata gärna mina husdjur

Om mig

Jag är en glad tjej på 13 vårar mina favorit djur är häst och hund.Hoppas att du tycker om min blogg.  


Ovido - Quiz & Flashcards