hunddagboken

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Cissi ♡ - 5 augusti 2013 16:00

Idag ska jag ut till Spök och rida henne :D 

Jag ska vara ute i Stallet hela veckan så jag har nog lite att skriva om. 

Jag ska försöka fota nya bilder på henne varje dag så det inte blir så tråkigt med alla gammla bilderna :D 

Idag tror jag att jag ska rida på banan. Hon gick bara ett pass förra veckan så den här veckan ska hon få jobba lite. 
 

// Cissi :D 

Av Cissi ♡ - 5 augusti 2013 13:45

Dag 1 - Presentera dig och din häst

Dag 2 - Min första egna häst

Dag 3-  Min största rädsla

Dag 4 - Hur började mitt häst intresse

Dag 5 - Det här finns i min rykt låda

Dag 6 - Det här gör jag direkt jag kommer till stallet.

Dag 7 - Min favorit grej i stallet

Dag 8 - Kommentera vad ni vill veta denna dag

Dag 9 - Mitt bästa häst minne

Dag 10 - Mina drömmar

Dag 11 - En bild på stallet

Dag 12 - Det här saknar jag

Dag 13 - En nytagen bild från stallet där du är med.

Dag 14 - Varför får ridning dig att må bra?

Dag 15 - Något du och någon av hästarna du haft som du är stolt över som ni har gjort



Jag har ju gjort några av dom så jag tänkte fortsätta där jag va :D Om ni vill veta någon av dom gamla får ni kolla bakåt i bloggen :D Jag kommer att starta på dag fem när jag kommer hem från Spök ikväll :D (måste fota allt jag har i m in ryktlåda :D eller ska jag göra en videoblogg kanske? :D) 

        

// Cissi

Av Cissi ♡ - 5 augusti 2013 12:36

Ja jag har precis vaknat typ. Så det har inte hänt så mycket idag. Rörmokaren är här för att sätta gång vattnet i vårat ny renoverade kök :D Jag funderar på om jag ska gå upp och äta lite frukost, men jag är nog för lat för det. ^^ 

Kommer flera inlägg längst med dagen eller vad man nu brukar säga så bye så länge ;) 

/// Cissi :D 

Av Cissi ♡ - 5 augusti 2013 12:35

Har haft så tråkigt nu på sistondet så jag har bestämt mig för att försöka börja blogga igen då xD 

// Cissi ;) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Klockan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mitt bloggande är det bra eller dåligt???
 Super bra
 Jätte bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jätte dålig
 Super dålig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muffin

Mat gärna min hamster Muffin! :)

Mata gärna mina husdjur

Om mig

Jag är en glad tjej på 13 vårar mina favorit djur är häst och hund.Hoppas att du tycker om min blogg.  


Ovido - Quiz & Flashcards