hunddagboken

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Cissi ♡ - 11 mars 2011 23:00

I går var jag på stallet på hamre alltså vi fick reda på att det var gratis att ha skåp så vi kanke ska skaffa ett skåp där fast det är mest Idas och Carros skåp jag kommer bara att ha saker där lite då och då.Men lite bilder från i går det är i bussen och på stallet.                                                    Carro                    Ida och Carro     Ida bara jaja det får väl bli en tumme upp

                                                        Ida                                Carro som ser jätte rolig ut XD

  

Av Cissi ♡ - 11 mars 2011 22:56

Jag åt Pizza till kvälls mat och sen bakade jag pizza bullar som jag hade fått smaka av ida.Det var jätte gått.Här får ni lite bilder på pizzan och pizzabularna           

Av Cissi ♡ - 11 mars 2011 15:58

Jag och Carro skulle äta semla och varmchoklad.

sen när vi har gjort min choklad och ska bara hälla på grädden på semlan och på chokladen.Och då får jag lite grädde på semlan men sen får jag inte ut något mer.Så jag fick ingen grädde på semlan och chokladen bara pytte pytte lite på semlan så jag tog sallads dressing på semlan och då säger Carro fy vad äckligt och sen kommer jag in i vardags rummet och då säger hennes storebror men fy vad äckligt och sen så säger Carros mamma samma sak men det var faktist  väldigt gott men det lät inte så gått men det var det.

Jaja nu måste jag gå så herrå ha en skön helg. här kommer en liten låt.

Kram/Cissi

Presentation

Klockan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mitt bloggande är det bra eller dåligt???
 Super bra
 Jätte bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jätte dålig
 Super dålig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muffin

Mat gärna min hamster Muffin! :)

Mata gärna mina husdjur

Om mig

Jag är en glad tjej på 13 vårar mina favorit djur är häst och hund.Hoppas att du tycker om min blogg.  


Ovido - Quiz & Flashcards