hunddagboken

Alla inlägg under maj 2011

Av Cissi ♡ - 30 maj 2011 08:16

Jag kommer att ta ett blogg uppehåll jag är lite besviken på en sak så jag känner inte att blogga längre får se om jag kommer att blogga någon ting mer någon sin 


om jag inte har skrivit ett enda inlägg på tre månader så har jag slutat blogga.

Och kommer där efter att stänga ner min blogg.


Ledsen alla mina läsare om jag ens har några!!!!



 :( :(




Av Cissi ♡ - 27 maj 2011 22:50

Vad vill ni se på  min blogg ??????


Jag vill gärna veta om jag inte får in någon komentar så slutar jag helt och hållet att blogg och det menar jag för att jag vet inte vad jag ska blogga om XD XD


 

Av Cissi ♡ - 27 maj 2011 22:46

Nu sitter jag och fot badar i carros fotbad det kicklas om fötterna men det är skönt.


har inte så mycket att skriva om  


 

Av Cissi ♡ - 27 maj 2011 15:36

Jag vet att jag inte har bloggat jag vet inte vad jag ska blogga om så nu gör jag ett inlägg som inte handlar om något.Nej bara skojja jag ska blogga om vad jag ska göra i helgen.

I morgon ska jaga vara på hamre stallet kl 8 och pröva vara stallfia sen när jag har kommit hem ska jag och Carro hem till morfar vi ska fira en av morfar och mammas kompis och han är tysk jag och Carro pluggar ju tyska så vi får chansen att prata tyska hur mycket vi vill men när jag sa det till Carro sa hon bara jag kan inte prata tyska och tänk om jag säger fel och kanke säger något taskigt.

Vem vet.Vi ska såva i husvagnen hemma hos morfar så det ska bli väldigt kul.

På söndagen så ska jag vara stallfia med Carro och Ida igen.

Sen ska vi rida som belöning kommer att blogga ocm hur stallfian har varit i morgon om pappa har tagit med sig intenett stickan annars har jag inget internett min morfar har inte internett han har inte ens en dator XD XD men men vi syns på lördag eller söndag XD XD


Bjuder på denna bild    

Av Cissi ♡ - 23 maj 2011 13:07

I går var det shopping och stallet.

jag åkte till citygross med Ida och Carro.

efter det åkte vi till stallet.

Jag tog hand om donnaefter som att hon är min sköthäst.

Sen putsade jag hennes träns och sadel.Det var jätte roligt fast jag hann inte borsta av shabraket (stavning?) för att stallet skulle stänga för dagen.




 

Av Cissi ♡ - 22 maj 2011 08:05

Jag har tråkigt min kusin väckte mig kl 8 och han vill bara titta på tv så jag satte på tv och då kunde jag inte somna om så nu är jag vacken.


 

Av Cissi ♡ - 20 maj 2011 10:23

haha hade inget att göra och jag bloggade ju inte i går så nu får ni ett litet inlägg här har jag bloggar som jag tycker om hoppas att det går bra att jag lägger upp dom härXD

http://stallivet.bloggplatsen.se/

http://stalltokig.bloggplatsen.se/

http://tecknaren.bloggplatsen.se/





 


Bjuder på denna bild:

 

Av Cissi ♡ - 19 maj 2011 08:23

Hej ska hem till Agnes i dag vet ej var hon bor men Carros pappa ska sjutsa oss dit XD

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om.



 

Presentation

Klockan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mitt bloggande är det bra eller dåligt???
 Super bra
 Jätte bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jätte dålig
 Super dålig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muffin

Mat gärna min hamster Muffin! :)

Mata gärna mina husdjur

Om mig

Jag är en glad tjej på 13 vårar mina favorit djur är häst och hund.Hoppas att du tycker om min blogg.  


Ovido - Quiz & Flashcards