hunddagboken

Alla inlägg under februari 2012

Av Cissi ♡ - 28 februari 2012 19:51

"Jag är med och tävlar om ett Pannband hos http://tavlingsponni.blogg.se"

klickbar länk hittar ni här :)

 

Hoppas att ni kickar in och är med själva :)

// Cissi


Av Cissi ♡ - 25 februari 2012 22:15

Imorgon drar jag till Ängsö och ska rida kommer inte att rida Skijoni för att jag skulle rida Yrja :) inte min sorts av häst men jag måste ju ge henne ett försök :)

// Cissi

Av Cissi ♡ - 25 februari 2012 21:00

Sitter just och tittar på Melodifestivalen :)

// Cissi

Av Cissi ♡ - 23 februari 2012 17:06

Jag är med och tävlar om ett strass pannband hos ponilovers :)

Hoppas såklart på det bästa :)

  // Cissi

Av Cissi ♡ - 22 februari 2012 11:15

Ja igår var jag och red Mewor vi red ut och jag red barbacka pga att Leas häst Thenach hade fått något konstigt och dom visste inte om det var det var det eller inte Så det var därför som jag red barbacka för att vi bara skulle skritta :)

När vi skulle gå över vägen så trampade jag och mewor på en cola flaska och Mewor blev fett rätt av ljudet :)

En liten bild på Mewor (Bub enligt Lea) xD

 

En bild från i sommras igen :)

// Cissi

Av Cissi ♡ - 22 februari 2012 08:22

ja vad ska man säga jag glömde att blogga nu igen men det ska jag försöka göra så att det blir lite bättring :)

Idag ska jag till hamre och rida dressyr :) på vilken häst vet jag inte :)

// Cissi

Av Cissi ♡ - 17 februari 2012 12:00

Jaha nu blir det en tråkig dag till ja som sagt idag är jag sjuk igen hoppas att jag blir frisk till söndag så att jag kan få åka till ängsö och  rida Skijoni :)

Här har ni en bild på honom sen i sommras  :)

   

// Cissi 

Av Cissi ♡ - 17 februari 2012 08:00

Kommer inte ihåg vart exackt tröjorna kommer ifrån här är bilderna :)

           

Tror att det var alla

Jag kommer inte riktigt ihåg allt jag köpte XD 

// Cissi

Presentation

Klockan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mitt bloggande är det bra eller dåligt???
 Super bra
 Jätte bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jätte dålig
 Super dålig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muffin

Mat gärna min hamster Muffin! :)

Mata gärna mina husdjur

Om mig

Jag är en glad tjej på 13 vårar mina favorit djur är häst och hund.Hoppas att du tycker om min blogg.  


Ovido - Quiz & Flashcards