hunddagboken

Alla inlägg under januari 2011

Av Cissi ♡ - 6 januari 2011 17:12

Hej jag orkade inte blogga i går men jag bloggar i dag i stället i går var jag med ida och carro på hamre ridskola.Det var jätte kul fast lite långtråkigt i mellan åt.Jag borstade Nisse och Maserati och sen putsade jag Nisses träns.Alltså Nisse är så klart en häst Maserati också.och sen gick vi och åt mellan mål på grund av att vi var så hungriga.Jag åt bara en smörgås och ett äpple.När vi var klara så gick vi till Speicin och Drutten alltså Carro och Idas sköthästar och jag gav dom äppelskruttet men jag delade det så klart (äppelskruttet) på två delar.Jag hoppas att ni fattar.Sen klockan 17.10 gick vi och ryktade Idas häst Spectrum som hon skulle rida.Sen när hon var klar gick vi till ridhuset och jag hjäpte Carro att hålla i mot i sadeln när hon skulle hoppa upp på Lilly.Sen gick jag och tittade på när dom red men helt plötsligt så snubblade Spectrum Idas häst alltså men Ida satt kvar i sadeln ändå. sen skulle dom skritta av.Här är en liten film på när Ida snubblar med Spectrum.

Det ser fett läskigt ut.


Kram Cissi

Av Cissi ♡ - 1 januari 2011 17:11

Nämn en häst som du.....
Stegrat med:Skijoni
Bockat med: Skijoni 
Ramlat av: -
Galopperat barbacka över en sommaräng med: -
Hoppat 70 cm med:-
Ridit i hagen: Pyret,Lillan och Doris
Haft på ridläger: Skijoni
Galopperat över ett snöklätt fält med: Skijoni,
Petra och Embla

Longerat: Petra
Ridit ut ensam på: Embla
Ridit in:-
Duschat: -
Förlorat: Disa och Blossi
Badat med:-
Blivit illa sparkad av: -
Blivit biten av: Petra!!
Skenat med: Blakkur och Skijoni
Ramlat av från på ett hinder: -
Hoppat högst med (häst) : -
Hoppat högst med (ponny): Osk
Tävlat hoppning med:-

Tävlat dressyr med: - 
Inte tycker om:Praut Och Blakkur
Bäst: Osk Och Skijoni Och Embla
Största hästen du ridit: Tiny och Vargur

Karm Cissi   

Presentation

Klockan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mitt bloggande är det bra eller dåligt???
 Super bra
 Jätte bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jätte dålig
 Super dålig

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muffin

Mat gärna min hamster Muffin! :)

Mata gärna mina husdjur

Om mig

Jag är en glad tjej på 13 vårar mina favorit djur är häst och hund.Hoppas att du tycker om min blogg.  


Ovido - Quiz & Flashcards