hunddagboken

Alla inlägg under april 2011

Av Cissi ♡ - 23 april 2011 10:49

Jag älskar värkligen den här bloggen det är fem tjejer som skriver om sitt privatliv och om deras sköt hästar mm...

Jag rekomenderar verkligen den bloggen om ni tycker om den så tycker jag att ni ska följa den via bloglovin.comhär är länken till tjejernas blogg.

 

http://hamreryttarna.blogg.se

ta chansen att kolla in XD



Kram / Cissi

Av Cissi ♡ - 23 april 2011 10:43

Nu ska jag fira påsk med mina kusiner det ska bli kul.

Pappa har gjort någon sort potatis gratäng med salami jag tjuvsmakade lite det var jätte gott så god gratäng har jag inte ätit på länge.


Jag vet att jag lägger in en massa onödiga inlägg.Mne jag försöker att hålla bloggen uppa så att ni kan läsa någonting nytt varje dag:)


Kram / Cissi

Av Cissi ♡ - 22 april 2011 22:08

Nu har jag firat mig med mina kompisar det var jätte roligt av min kompis Emma jfick jag 100 kr till globen horse show av Linda Fick jag ett par örhängen Som det står C och C i av Caroline och Ida fick jag en rykt låda som jg har velat ha väldigt länge nu hihi.Nu behöver jag inte köpa den själv hihi.

Här kommer lite bilder på alla saker som jag fick fast jag tänker inte fota pengarna och korten orkar inte gå upp på övervåningen hemma. (Jag är en lat mask)         Kram / Cissi

Av Cissi ♡ - 20 april 2011 17:17

Här kommer lite söta bilder på Delly tog dom i lördags :)


               Jag vet att det är skugga på dom flesta bilderna men jag tänkte inte riktigt på det när jag fotade det blev bäst på dom sista jag tog.Då syns bara hennes skugga :) Jag älskar dig Delly  ♥ <3<3<3


Kram / Cissi


Av Cissi ♡ - 20 april 2011 17:03

ska börja med något som heter Hissar och Dissar

Vet inte hur länge jag kommer att hålla på med det!

men i alla fall .




Cissi hissar snälla kompisar XD

   Cissi Dissar kompisar som inte är snälla.  
Kram / Cissi 

Av Cissi ♡ - 20 april 2011 17:00

Jag älskar verkligen när ni komenterar även fast jag nästen aldrig bloggar men jag orkar inte riktigt och sen så har jag inte tid jag gör saker nästan hela dagen så det är lite svårt.


Kram / Cissi

Av Cissi ♡ - 13 april 2011 17:14

Jag är med på vlt hemsidan

Om någon undrar så har jag varit med kören på ikea och sjungit hela dan.

Det var jätte roligt här är lite bilder på ikea och mig klicka på länken så får ni se.


http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.1169754-ingen-rusch-direkt

En bild som jag är med på hihi  står i bakre raden i blå tröja åt höger  

Kram Cissi

Av Cissi ♡ - 9 april 2011 20:49

Jag är med och tävlar om ett par tretorn stövlar från SKRH.blogg.se  

(Klickbar bild) Annars länkningen här  http://skrh.blogg.se/

Kram Cissi

Presentation

Klockan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mitt bloggande är det bra eller dåligt???
 Super bra
 Jätte bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jätte dålig
 Super dålig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muffin

Mat gärna min hamster Muffin! :)

Mata gärna mina husdjur

Om mig

Jag är en glad tjej på 13 vårar mina favorit djur är häst och hund.Hoppas att du tycker om min blogg.  


Ovido - Quiz & Flashcards