hunddagboken

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Cissi ♡ - 3 maj 2011 19:57

 

Tävlar om hästshampo XD

http://hastoridverksamhet.blogg.se/2011/april/dax-att-tvatta-hasten-vinn-schampoo.html#comment 

Det stog något om att jag behövde kopiera hela inlägget så jag gör väl det då visste inte riktigt vad jag skulle göra måste vara på den säkra sidan XD XD här har ni det XD 



I 2 veckor framåt har du chans att vinna ett riktigt bra schampoo för din häst. Vad passar bättre nu när de är säsong för att få hästarna fina från grus och damm?


Varje vecka utses en ny vinnare vilket ger dig dubbelchans!

För att delta:

* Kopiera bilden och lägg upp på din blogg + länka till detta tävlingsinlägg.

* Kommentera detta inlägg att du vill delta samt länken från din blogg.

Tävlingen pågår from fre 29/4 - 13/5

LYCKA TILL!




Kram / Cissi

Av Cissi ♡ - 3 maj 2011 19:45

(http://montebloggen.se/2011/may/tavling-med-fina-priser.html)  

klick bar bild jag vet inte riktigt hur jag skulle göra så jag lägger upp en länk på hennes blogg ocksåXD http://montebloggen.se/2011/may/tavling-med-fina-priser.htm                                  


Kram / Cissi







Ida

Av Cissi ♡ - 3 maj 2011 19:26

Ida visade mig en jätte rolig låt det handlar om en liten kille som är fyra år och trilade ner i ett hål.Här kommer den.




Av Cissi ♡ - 3 maj 2011 19:19

Jag fick en komentar som det stog att Ida Tyckte att Agnes kompis liknade mig när hon var hungrig och det är nog helt sant jag blir galen när jag är hungrig och kan äta hur mycket som hälst glör inte det sista jag blir hur FLUMMIG SOM HÄLST hihi det var bara ett roligt inlägg.






Presentation

Klockan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mitt bloggande är det bra eller dåligt???
 Super bra
 Jätte bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jätte dålig
 Super dålig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muffin

Mat gärna min hamster Muffin! :)

Mata gärna mina husdjur

Om mig

Jag är en glad tjej på 13 vårar mina favorit djur är häst och hund.Hoppas att du tycker om min blogg.  


Ovido - Quiz & Flashcards