hunddagboken

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Cissi ♡ - 3 juli 2011 23:19

idag är jag hemma morfar kom över med Delly och gissa vad som hände!!!!!

Jag hade ju vart med alla dom andra hundarna och dom var små och så men när jag såg Delly var hon som en bamse björn hon var tre gånger större än alla dom anra hundarna!!!!!!!

Det mesta som gjorde henne tjock var nog all hund hår hon har blivit ganska lurvig av all päls på sistondet.


Morfar var hos veterinären men Delly bara för att hon kliade sig hela tiden mällan tårna så att hon blev helt röd.

Och kissa vad läkaren sa hon sa att morfar behövde:::: Bada henna varje dag och smörja henne om tassarna varje dag


Vi fick inte reda På vad det var men det var nog bara en vanlig klåda tror jag men vi får väl se XD




Bjuder på denna bild bara för att jag saknar dig redan Montana <3<3  Vi var som gjorda för varandra XD      


Presentation

Klockan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mitt bloggande är det bra eller dåligt???
 Super bra
 Jätte bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jätte dålig
 Super dålig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muffin

Mat gärna min hamster Muffin! :)

Mata gärna mina husdjur

Om mig

Jag är en glad tjej på 13 vårar mina favorit djur är häst och hund.Hoppas att du tycker om min blogg.  


Ovido - Quiz & Flashcards