hunddagboken

Alla inlägg under september 2011

Av Cissi ♡ - 29 september 2011 19:47

jag har inte riktigt orken till att blogga här men ni hittar mig på 


har lovat klubben att blogga där nästan varje dag så då orkar jag inte blogga på två ställen sorry.

tyvärr så handlar bara den här bloggen om kaniner men ni får i alla fall läsa om vad jag skriver X)


http://kaninkompisarnasklubb.blogg.se/


http://kaninkompisarnasklubb.blogg.se/

http://kaninkompisarnasklubb.blogg.se/

http://kaninkompisarnasklubb.blogg.se/



 

Av Cissi ♡ - 23 september 2011 16:29

Idag har jag tagit ett till hål i örat XD Det gjorde inte så ont som jag trodde att det skulle göra XD 

Nästa gång blir det ett till hål i andra örat XD har bara ett där och tre i det ena nu X)


Det blev råsa så klart XD

   

Av Cissi ♡ - 23 september 2011 12:18

Snacka om att dom litar på varandra rida ut utan att ha träns och sen så om människan lyfter på benet lyfter hästarna på benet! 

En sån häst skulle jag lungt vilja ha XD

 

Av Cissi ♡ - 16 september 2011 10:41

I går red ag blakkur och vi tränade på traven han tar pass före tölten och traven därför så övade vi mycet på volterna på ängen sen galopperade vi upp för galopp backen hade tänkt att filma men han var så pigg så at jag behövde hålla in honom tills han lungnade ner sig sen red vi i 200 XD

det var riktigt ku.inte världens bästa bild vet XD 

    

Av Cissi ♡ - 15 september 2011 11:45

Jag red Lilly på hamre och vi hade dressyr det var jätte kul men hon var väldigt stel och gick knapt och ställa utåt men inått gick det lite bättre.

I galoppen så var hon jätte pigg och det var bara roligt men jag behövde sagta ner henne på grund av att anrs så skulle hon komma förnära.

Men i alla fal i dag 155 september så ska jag rida på blakkur.

det ska bli skit kul för att nu får jag rida på grusväg och galoppera och göra vad ag vill :)

 

Av Cissi ♡ - 15 september 2011 07:41

Jag har haft en liten blogg paus jag har inte bloggat här eller på kaninkompisarnas har haft fullt upp med allts stall XD

 

Av Cissi ♡ - 2 september 2011 13:34

I dag ska jag skritta blakkur i gen 

Vi hade jätte mysigt i går även fast vi bara skrittade XD

Jag har en video som jag ska ladda upp men jag har inte hunnit det än men ska göra det någon dag.

 

Av Cissi ♡ - 2 september 2011 13:32

Här kommer en liten bild bomb på mewor

                                                 

Presentation

Klockan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mitt bloggande är det bra eller dåligt???
 Super bra
 Jätte bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jätte dålig
 Super dålig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muffin

Mat gärna min hamster Muffin! :)

Mata gärna mina husdjur

Om mig

Jag är en glad tjej på 13 vårar mina favorit djur är häst och hund.Hoppas att du tycker om min blogg.  


Ovido - Quiz & Flashcards