hunddagboken

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Cissi ♡ - 30 mars 2012 21:35

Ska ut och rida i två timmar med Evelina ock Karen imkrgon :)Efter det ska vi såva i Ingelas hus :) men Evelina skulle inte såva kvar :(

Men jag det ska jag :) sen så ska jag ju rida lektion på söndagen :)

och kanske privatlektion :) men det vet jag inte än :)

// Cissi

Av Cissi ♡ - 30 mars 2012 15:00

Jag har haft dom roligaste och knasigaste stunderna i mitt liv med er :)

         

Hade inte så mycket bra bilder + att jag vill inte lägga ut alla billderna vet ej om dom personerna vill vara med :)

// Cissi

Av Cissi ♡ - 30 mars 2012 14:41

Idag ska jag ha utvecklings samtal det tycker inte jag är possitift efter som att det är på min födelsedag :(

Jag hoppas att allt går bra antagligen så sitter jag på samtalet just nu detta inlägg är tidsinställt xD

Slänger in en bild på Delly

 

// Cissi

Av Cissi ♡ - 30 mars 2012 14:34

   


Saknar er grymt mycket ;(

Vill bara att ni ska komma tillbacka.

// Cissi

Av Cissi ♡ - 30 mars 2012 11:15

Jag har ju glömt skriva igår att jag facktist fyller 14 år idag :)

Ett Grattis kanske?

Imorse fick jag min ridhjälm som jag ville ha och sne fick jag ett par örhängen av min storebror.

Sen när Carrho kom hem till mig så spelade hon låten jag mp hon leva och sen sa hon grattis på 14 års dagen :)

När vi kommer till Saris så fick jag en kram och ett grattis :)

När jag kommer till skolan så träffar vi Medde Och Idis.
Det första Idis sa var att Vi får ingen påsklunch Helt besviket xD 

Sen sa Carrho hallå ida Cissi fyller ju år idag och det första du säger är att vi inte får någon påsklunch! XD

Sen sa både Medde och Idis Grattis till mig.

Idis drog mig i håret när hon skulle krama mig!!!! AAAAjjjjjjjjjj

 

Bjuder på denna bilden Carrho som är fotograf :)

// Cissi

Av Cissi ♡ - 30 mars 2012 10:36

Jag red Spectrum i onsdags :)

Vi hade ju dressyr precis som jag hade sagt

Jag frågade om jag fick rida barbacka och det fick jag sen när jag har tagit av saden och allt så berättar Anna-Lotta att han var väldigt seg innan så att jag skulle få honom snabbare nu men ja det gick inte så bra för att jag hade ont i benen från i söndag efter som att jag hade ridit Skijoni Barbacka och han var också seg :(

Men det var helt otroligt jag fick facktist Spectrum på tygeln ett litet litet tag fast sen blev jag så okonsentrerad :(

Vi jobbade lite med bågar och volter :)


// Cissi

Presentation

Klockan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mitt bloggande är det bra eller dåligt???
 Super bra
 Jätte bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jätte dålig
 Super dålig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muffin

Mat gärna min hamster Muffin! :)

Mata gärna mina husdjur

Om mig

Jag är en glad tjej på 13 vårar mina favorit djur är häst och hund.Hoppas att du tycker om min blogg.  


Ovido - Quiz & Flashcards