hunddagboken

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Cissi ♡ - 3 augusti 2011 14:04

Jag är ju med i en klubb och den handlar om kaniner som vi hopptränar med och när dom tävlar.

Jag har ju ingen kanin men jag får låna av dom andra.

Men nu är det bara att kika in och titta och om ni tycker att den verkar intressant så följ oss via bloglovin

mer var det nog inte att säga


Ja juste jag kanke ska fixa en länk också så att ni kan titta in på den men en bild blir det ju inte efter som att jag har så dåligt internett men men hopas att det går bra ändå.

http://kaninkompisarnasklubb.blogg.se/

Går ej att sätta in en direkt länk så ni får skriva in den själva.

//Cissi



Av Cissi ♡ - 3 augusti 2011 14:01

I går hade jag inget internett det var därför som jag inte kunde blogga i går

det här var även ett onödigt inlägg ;D

//Cissi

Presentation

Klockan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mitt bloggande är det bra eller dåligt???
 Super bra
 Jätte bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jätte dålig
 Super dålig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muffin

Mat gärna min hamster Muffin! :)

Mata gärna mina husdjur

Om mig

Jag är en glad tjej på 13 vårar mina favorit djur är häst och hund.Hoppas att du tycker om min blogg.  


Ovido - Quiz & Flashcards