hunddagboken

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Cissi ♡ - 6 augusti 2011 21:47

idag har jag bara slappat och tagit det lungt och badat lite och sen har jag åkt tramp båt och spelat kubb mer har jag inte gjort.  

Ja juste jag har spelat fia med knuff också.

Jag kom och tänka på att Donna är ju hemma från somarbetet nu  så nu kan jag hälsa på henne när jag vill i gen det har jag ju kunnat göra hela sommaren ändå men men haha


har inget mer att säga nu.


//Cissi

Av Cissi ♡ - 6 augusti 2011 21:44

i går va jag på turidning gissa det var western och det var inte roligt dom hade inte trav eller tölt utan något som kallades jogg och då sprang bara hästarna och det studsade hur mycket som hälst jag fick håll och sen var jag på väg att trilla av och sadlarna var inte sköna heller min häst som jag red på hette timja glömde fota henne så ni får tyvärr inte  se henne hur hon såg ut det var en hafflinger sto


//Cissi

Presentation

Klockan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mitt bloggande är det bra eller dåligt???
 Super bra
 Jätte bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jätte dålig
 Super dålig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muffin

Mat gärna min hamster Muffin! :)

Mata gärna mina husdjur

Om mig

Jag är en glad tjej på 13 vårar mina favorit djur är häst och hund.Hoppas att du tycker om min blogg.  


Ovido - Quiz & Flashcards